Atitudinea fata de client conteaza

De mai bine de un an si ceva imi cumpar produse de patiserie de la un magazinas de la metrou Politehnica. Doamna care serveste este mereu acolo (nu a lipsit niciodata de cate ori am fost eu), este mereu zambitoare, indiferent ca este 7 dimineata sau 12 la pranz, este draguta, te serveste cu placere, iti vorbeste frumos, iti multumeste de cate ori are ocazia.
Imi place foarte mult de ea, si cred ca mai multor persoane, pentru ca in fiecare dimineata am cel putin o persoana -doua in fata mea. Se vede ca ii place sa lucreze cu oamenii, si cel mai important, ii place sa vanda, sa aiba profit si oamenii simt asta si cumpara de la ea.
Este mare lucru in ziua de azi sa-ti respecti clientii asa cum se cuvine, sa le oferi ceea ce isi doresc si sa ii multumesti pe fiecare in parte.
Astazi dimineata, in timp ce imi cumparam un corn cu ciocolata (de obicei iau strudel cu mere, dar n-aveau), ma gandeam la ce spunea Sharma cand se referea la "lider fara functie" si i se potriveste foarte bine. Poate fi numita un "lider" in privinta asta, pentru ca desi mai e o patiserie la intersectie nu merg sa cumpar din doua motive: doamnele de acolo abia se uita la tine si nici produsele nu sunt stralucite. Pe de alta parte, chiar la metrou a mai fost o patiserie vis-a-vis de aceasta, dar a dat faliment.
Atitudinea conteaza foarte mult.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare