Misiunea Casa I

Scriam la un moment dat anul trecut despre Misiunea Casa. Acum la peste un an si ceva revin cu aceasta idee, pentru ca ne-am apucat serios de treaba: de renovat.
Astfel, am scos acum vreo 2 saptamani parchetul din toata casa. Am gasit sub parchet niste placi legate intre ele cu smoala si sub aceastea moloz, format din nisip, pamant si bucati mici de lemne. Evident am scos totul afara, aproape ca am ajuns la tavanul vecinului de dedesubt. Totul cam 10-12cm.
Am scos tot ce insemna lemn in casa: pe langa parchet, usi, tocuri de usi si geamuri, dulapuri de la fostul proprietar, etc. Pentru cele doua operatiune de mai sus am avut nevoie de 200 de saci de rafie incarcati in 2 camioane.
Apoi, am chemat un electrician care a constatat ca firele de curent electric sunt din aluminiu, deci trebuiau schimbate cu cele din cupru. Astfel, ca operatiunea gaurit pereti si sapat santuri s-a desfasurat in vreo 3 zile. Dupa ce au fost stabilite locatiile prizelor, a intrerupatoarelor si dimensiunile pentru fiecare in parte, s-a taiat cu flexul si cu masina de gaurit (asta chiar nu mai stiu cum o cheama).
In casa, un praf de nedescris, nu te vedeai om cu om. Am curatat apoi tot ce scosesem si al lasat locul prielnic pentru electrician. Acesta vine sambata sa traga toate firele, sa puna prizele si intrerupatoarele si sa schimbe tabloul electric. Urmeaza acoperirea gaurilor si a canalelor cu ipsos.
Astazi am fost si am dat comanda la Dedeman de materiale de constructii: poliester extrudat, ciment, nisip, vopsea lavabila, amorsa, adeziv, trafaleti, pensule etc, caci la suma de 2.000lei iti fac transportul acasa gratuit. Si sunt cantitati mari, nu oricum.
Vinerea viitoare va veni persoana care va amenaja toata casa. Planul este urmatorul: sa asezam polistirenul, apoi turnam sapa. Pe urma venim cu materialele de izolare si parchetul. In timp ce se usuca sapa, va trebui sa dam cu amorsa pe pereti (norocul nostru ca sunt drepti, insa sunt colorati si eu vreau totul alb).
Cam asta pentru inceput.

To be continued, cum se spune.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare