Gala Proprietatii Intelectuale - impresia mea despre eveniment

Spuneam ca am fost saptamana trecuta la Gala Proprietatii Intelectuale. N-am mai apucat sa scriu niciun post.
Revin.
A fost dragut, organizata de cei de la Finmedia. Deschiderea s-a facut cu cei de la Vunk, interesant, desi nu ma dau in vant dupa muzica lor. Lume multa, am inteles ca au fost cam cu 20 si ceva de persoane in plus fata de invitati si evidenta capacitatea salii. Asta pentru ca fiecare dintre invitati a mai venit cu inca cineva, cel putin o persoana si la un moment dat nu mai erau locuri pe scaune. Oricum s-au descurcat foarte bine organizatorii.
Premiile au curs cu duiumul pentru fiecare dintre categorii, iar dintre persoanele mai cunoscute a fost premiat si dl europarlamentar Petru Luhan. Nu mai stiu exact categoriile premiate, insa au fost participanti dintre artisti, inventatori, case de avocatura, procurori etc.
Totul s-a terminat cu un cocktail, in cadrul caruia participantii au mancat, au baut un vin bun, au discutat, au facut schimb de carti de vizita.
Cuvantul care a caracterizat evenimentul este: dragut, evident din punctul meu de vedere.
Daca doriti mai multe informatii, puteti sa accesati site-ul Finmedia.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare