Misiunea Casa - again

Sunt foarte multumita de ceaa ce am putut realiza in 4 zile, inclusiv pana in acest moment. Desi suntem obositi, rupti, abia stam in picioare, am adus casuta la un stadiu multumitor.
Astfel, de vineri pana azi, cam la acest moment s-au facut urmatoarele: turnat sapa: dormitor, sufragerie, hol, debara, amorsa: peste tot, lavabil: dormitor (de 2 ori), sufragerie, plasa si incarcare bucatarie, gresie si kituire: hol intrare si bucatarie + alte multe actiuni minore dar care au consumat timp si energie.
Am adus apartamentul la un stadiu in care sa putem spune ca am avansat. Pe langa chestiile minore, raman de facut: faianta bucatarie, faianta si gresie baie, gresie balcon + termopane si parchet.
Ne-am facut "abonament" la Dedeman, adica aproape toate materialele le-am luat de la ei, iar 2 transporturi au fost asigurate de ei. Trebuie sa recunosc ca pe langa produsele, de care sunt multumita (cel putin pana acum), au mai facut ceva pentru care ii apreciaez: ne-au ramas 2 pachete intregi de polistiren extrudat (pe care le-am pus sub sapa) si ni le-au primit inapoi, iar in schimbul sumei respective (cam 300 ron) ne-am cumparat alte materiale de care aveam nevoie.
Suma nu este mare, insa gestul a fost dragut si am vazut ca se practica la ei destul de des, ceea ce e de apreciat ca si client.
Saptamana asta am de alergat pentru a gasi furnizori de mobila (sa dau comanda pentru mobila de bucatarie) si pentru usi. Si...inca mai am de alergat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare