Misiunea Casa - II

Continui sa scriu despre cum avansam cu lucrarile la apartament. In week-end a venit electricianul si a intins toate cablurile si toate firele, inclusiv pentru cablu TV si internet, a schimbat si panoul electric. Deci, practic, n-ar mai trebui sa am niciun fir la vedere (sper).
A venit si comanda de la Dedeman, evident mai devreme decat ne-au anuntat si astfel, le-am facut pe toate pe repede-nainte.
Am castigat o mica victorie: am reusit sa mut masina de spalat in debaraua de langa bucatarie si am facut legaturile necesare (alimentare - scurgere). Astfel, voi avea mai mult loc pentru mobila de bucatarie, pe care am schitat-o deja, cu tot cu masuratori. Ramane sa ma decid la ce magazin/fabrica de mobila o voi face. Deocamdata am ramas la doua propuneri: Casa Rusu si Sipro. Preturile pe site sunt cam la fel, insa nu am reusit sa ajung la amandoua si sa vad la fata locului materialul, imbinarile, culoarea etc. Asa ca daca aveti propuneri bune si incercate de dvs, astept cu drag.
Astazi urmeaza sa se intinda polistirenul, peste care va veni turnata sapa. Pana vineri trebuie sa lucram la asta si sa dam jos cele doua randuri de vopsea (albastra si verde) de pe peretii din baie si bucatarie.
Vineri ne apucam efectiv de treaba...pana acum a fost o joaca (spunea cineva zilele trecute).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare