Sunt mandra de sora - Locul 2 la concursul „Galeria valorilor europene"

"De Ziua Europei, Ateneul Popular „Mr. Gh. Pastia“ a fremătat datorită zecilor de tineri care au umplut sala de spectacole, unde a avut loc „Galeria valorilor europene“, un spectacol-concurs de evocare a unei personalităţi marcante pentru fiecare ţară membră UE. În competiţie s-au înscris 14 licee din judeţ, cu câte o echipă formată din trei elevi şi un profesor coordonator, care, timp de 10 minute, au prezentat câte o ţară europeană. (...)
Locul doi a revenit Liceului Pedagogic „Spiru Haret“, care a prezentat Ungaria. Elevii Georgiana Tănase, Alina Savin şi Corina Enache, împreună cu profesorul care a coordonat echipa, Stănel Ion, au primit un premiu de 90 euro".

Este un fragment dintr-un articol din Monitorul de Vrancea, in care descrie un eveniment imporant pentru liceele din Vrancea „Galeria valorilor europene“, daca doriti mai multe informatii puteti gasi aici.
Am retinut doar acest pasaj pentru ca vreau sa ma laud cu sora mea, Corina Enache care, impreuna cu cele doua colege si profesorul lor au castigat locul 2 la acest concurs.
Vreau sa va spun ca sunt foarte mandra de ea si ii doresc sa o tina tot asa.
De ce n-am scris pana acum? Am stat in cumpana daca e cazul sau nu, insa este si sunt mandra ca sunt sora ei.
Multa bafta in continuare, draga mea! Te asteptam la Bucuresti!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare