Misiunea Casa - IV

In tot acest timp nu s-a mai lucrat efectiv la casa, insa am inceput sa mai achizitionam din materiale.
Astfel, am comandat geamul de termopan din balcon (acesta mai era de pus), iar la 4,20 m n-ea ajuns cam 2200 ron la AdPlast. Apoi, am comandat usile -4 buc (mai putin usa de la debara hol pe care vreau s-o fac glisanta) de la Porta Doors si ne ajunge cam 650 ron fiecare, din care 100 ron montajul. Au venit de sapataman trecuta si au masurat si o sa ajunga cam in 2 saptamani.
Intre timp a venit comanda de la OBI cu sanitarele si materialele necesare pentru montaj, iar de la o alta firma gresia, faianta pentru baie si gresia pentru balcon.
Practic, ne-am alimentat cu tot ce ne trebuie, mai ramane sa vina constructorul week-endul celalalt ca sa finalizeze in mare parte. Asa ca deocamdata asteptam sosirea lui.

Acum ma agit pentru a da comanda la mobila de bucatarie. Am fost la Sipro si o mobila mai ok ajunge la 2000 euro, deci nu. Apoi am colindat la toate firmele din centrele de mobila de pe Ghencea, unele mai bine, altele mai proaste. Am primit 2 oferte care ajung in jur de 4000 ron, ceva mai complicat, iar daca o sa mai scot din accesorii sigur pot ajunge la 3500 ron (limita la care imi programasem).
Inca mai analizez, mai cer pareri.

Comentarii

Anonim a spus…
Buna,

Daca tot esti in cautare de produse pentru amenajarea casei merita sa dai o fuga pana la magazinul de bricolaj Leroy Merlin de pe sos. Chitilei. Eu cred ca au cele mai bune preturi din piata. De cand au deschis magazinul eu am devenit client constant.
Sau iti poti arunca un ochi pe site-ul lor www.leroymerlin.ro, dar acolo gasesti doar produsele din oferta lunara.

Spor,
Andrei
Matase Alba a spus…
Multumesc Andrei

Am dat un ochi pe site, nu m-au incantat prea tare, insa o sa dau o fuga.

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare