Balet pe muzica rock

Da, asa este, am fost la un asemenea spectacol si da, mi.a placut. Mi.a placut si separat, dar si combinat.

De fapt, totul a inceput de la o invitatie a surorii mele (cea mica) sa merg la ceva folt, cu teatru sau cumva, ceva...ei, am zis, haide, ce poate sa fie!
Am mers! De fapt, era vorba despre trupa Teatrului de balet Sibiu, care au dansat foarte fr umos, pe muzica celor de la RIFF. Eu nu auzisem de ei, insa mi.au placut cum au interpretat. Spectacolul s.a intitulat "Cenusa timpului" si a fost gandit / regizat astfel incat piesele sa aiba o anumita cursivitate, o alternare intre piese doar rock si piese rock cu balet.
Au incercat sa spuna o poveste cu intregul spectacol. Au "vorbit" prin muzica si dans despre iubire - fericita sau pierduta, despre timp, despre ce este important in viata, o poveste a noastra a tuturor. Unele piese nu au ratat nici cotidianul autohton, un afront si o renegare a ceea ce se intampla zilnic la TV si pe scena politica - un contest al multora dintre noi.
Publicul, nu foarte numeros, a fost entuziasmat de spectacol. S.a aplaudat mult, i.au apreciat pe cei de la RIFF (am banuit ca erau fani).
Important a fost ca marea majoritate au fost tineri, ca au plecat incantati, unii dintre ei chiar discutau pe tema asta la iesire. E mare lucru!
Bravo lor!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului