M.am bucurat...din nou

Astazi mi.am creat propria bucurie. Dat fiind Ziua Internationala a Cartilor m.am gandit sa ma bucur de ele, de fapt de cateva dintre ele.
Astfel ca am dat fuga pe site (elefant.ro) si mi.am comandat 4 carti interesante, si anume:
* Nopti in Rodanthe, de Nicholas Sparks
*  Valul pictat, de Maugham Pomenet
* Ramasitele zilei, de Ishiguro
* Despre fericire, viata si multe altele, de Dalai Lama
Maine sau vineri cel tarziu va veni comanda, iar in week.end voi avea o preocupare foarte interesanta. Nu le voi citi pe toate in doua zile, insa ma voi bucura de fiecare rand pe care il voi citi, voi trai impreuna cu scriitorul fiecare intamplare descrisa si voi resimti fiecare suflu al personajelor.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului