M.am bucurat de o vizita...de cateva secunde

A aterizat brusc pe pervaz, cu aripile sale izbind usor geamul. A inceput sa se plimbe asa, agale si curios, uitandu.se inauntru. M.am apropiat usor de fereastra, ca sa nu.l sperii.
Si.a continuat cercetarea, dand din cap, ca si cand nu.i convenea ca ne desparte un geam. Pentru o secumda am fost tentata sa deschid larg geamul, poate chiar sa.l poftesc inauntru. Am ezitat.
Mi.a tras o privire, s.a intors si.a plecat, intinzandu.si aripile sale mari si albe.
M.am uitat nostalgica dupa el, pana s.a transformat intr.un punct mic si negru. Mi.am zambit!
Fusese o vizita neasteptata, dar placuta. M.am bucurat pentru cele cateva secunde!
Porumbeii semnifica pacea, linistea, fericirea. Sunt in general albi, frumosi si gingasi. Stand la etajul 9, vizitele lor sunt dese. Poposesc asa, fara nicio avertizare, pe pervazul geamului de la sufragerie. Si ne plac! Poarte intr.o zi ar trebui sa ma mobilizez si sa.i hranesc...sau poate nu. Stiu ca vor da navala, si atunci, din ceva gingas si frumos se vor transforma intr.o turma infometata (ca si oamenii !).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului