Bucuria de azi

Astazi am descoperit o melodie care m.a facut sa ma bucur, sa imi reamintesc de adolescenta, de escapadele cu prietenii, de momentele frumoase pe care le.am trait.
Am gasit intamplator melodia, este a lui Smiley, se numeste "Nemuritori". Nu pot sa spun ca sunt un fan al cantaretului, unele melodii imi plac, altele nu mi se par interesante. Insa acest cantec a gasit in sufletul si in amintirile mele o conexiune, care mi.a dat o stare de bine. In cele cateva minute ale videoclipului am trecut de la zambet la melancolie, de la amuzament la multumire. Da, un sentiment de multumire cu mine insami ca nu a trecut timpul degeaba pe langa mine, ca am profitat de fiecare clipa si m.am bucurat de fiecare moment.
Asadar, asa cum spune cantecul "nemuritori, invingatori din simpli visatori".

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului