M.am bucurat...din nou

Bucuria zilei de azi a reprezentat.o un pahar de limonada de citrice de la Verona cu o companie foarte placuta: prietena mea C. E un mod placut si relaxant de a.ti petrece o zi frumoasa, cu ceva soare pe cer, alaturi de o buna prietena. Ai parte de acea conversatie linistita, ca intre fete, fara prea multe fandoseli, discutie de la care pleci zambind.
N.am pus tara la cale, cum se spune, dar am profitat de ziua frumoasa de azi sa iesim, sa vedem lumea, sa ne distram, sa iesim din cotidian.
Iar Terasa Verona este unul din locurile mele preferate din Bucuresti, este oaza de liniste din mijlocul vacarmului stradal. Este locul in care miroase mereu a flori, a primavara, unde oamenii sunt curtenitori si amabili, unde si cei mai naravasi se linistesc brusc.
Acum, cand au deschis terasa merita sa treceti macar pentru o cafea, desi la pranz au feluri de mancare minunate.
Am ajuns acasa pe seara, cand soarele atingea usor orizontul. L.am privit cu melancolie pentru ziua ce.a trecut, dar si cu speranta in suflet ca maine o sa.l vad din nou si o sa ne lumineze nu doar ziua, ci si sufletele noastre. Maine e o noua zi!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului