Florile primaverii din jurul nostru

Am intrat pe straduta unde locuiesc. Veneam de la serviciu, destul de obosita si ma gandeam la nimic. Am simtit cum nasul este gadilat de un miros foarte placut. Flori, primavara, verde crud, parfum. Toate acestea le.am simtit printr.un singur miros. In secunda urmatoare mi.am aruncat privirea spre gardul viu pe langa care treceam. Este plin de floricele albe, minunate, care miros imbietor.
M.am bucurat enorm pentru aceste secunde de placere. Am simtit ca parca imi trecuse si oboseala. Am incalcat regula si am rupt un manunchi micut pe care sa.l iau cu mine. Sa.l miros, chiar sa.i fac o poza.
Ar trebui sa ne delectam zilnic cu astfel de bucurii. Sa simtim primavara de langa noi, sa mirosim fiecare floare pe langa care trecem, sa ascultam trilurile minunate ale pasarilor dimineata, sa privim cu sufletul frumosul ce ne inconjoara.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului