Am decis sa ma bucur

Am decis sa ma bucur de fiecare zi care trece, vreau sa ma bucur de azi, de maine, de poimaine. Indiferent de vreme, de probleme, de stres, de idei in contradictoriu, toate trec, insa buna dispozitie trebuie sa ramana.
Vreau sa ma bucur de fiecare copac sau floare pe langa care trec, de surasul unui copil, de iubirea din strada sau chiar de lucruri pe care le cunosc si oameni pe care ii intalnesc.
Viata este prea usoara, timpul este prea mobil, iar noi ne risim printru lucruri si placeri pe care nu ni le dorim. Si iata ca vine o zi in care ne pare rau ca nu ne.am bucurat mai mult, ca nu am facut ce ne place, ci doar ce.au vrut altii. Lasam parerile de rau deoparte si incepem sa ne bucuram de fiecare frantura de frumos, de fiecare clipa din timpul nostru.
Stau si ma gandesc pentru ce m.am bucurat azi si in prima clipa nu mi.a venit nimic in minte. Mai stau si caut si imi dau seama ca azi m.am bucurat ca sunt norocoasa, pentru ca am o familie frumoasa, niste parinti extraordinari si surori superbe. Ne.am bucurat impreuna, unii cu altii ca ne.am revazut, ca suntem impreuna.
Astfel de bucurie o doresc oricaruia dintre voi!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului