Un inceput de dimineata frumoasa

Am ajuns dimineata la birou, ca de fiecare data, in jurul orei 8. Si, chiar daca afara ploua, nu prea tare, m-am incapatanat sa deschid geamul. Si, l-am deschis. M-am asezat la birou si am inceput programul de dimineata - citit emailuri. La un moment dat m-am oprit si am stat asa, cu ochii pe pereti ca sa ascult ceva foarte frumos. Era glasul pasarelelor care se cocotasera parca toate pe o ramura a unuia dintre copacii din fata. Si cantau atat de melodios, incat parca m-am rupt pentru cateva munute bune din toata rutina si nebunia de luni dimineata si m-am transferat intr-o alta lume. Intr-o lume a frumosului, a linistei, a cantecului.
Am decis ca in fiecare dimineata sa deschid geamul si sa le ascult trilurile nemarginit de frumoase.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului