Portuguese Fest - aseara

Asa cum aproape toate lucrurile bune incep cu un telefon, si istorioara de azi a inceput asa. Ma suna o veche prietena, cu care n.am mai vorbit de multa vreme si ma invita la o "chestie draguta". Eu, la birou, mai mult neatenta la ce spunea ea si din dorinta de a o revedea, am acceptat. Primesc invitatia pe email, o scanez, dar nu citesc tot. Insa am retinut ca "la manifestare se va face vorbire despre o gama larga de produse naturale, ecologice, cu traditie, autentice si pline de istorie. Participantii vor putea asista, de asemenea, la un show gastronomic portughez". Interesant!
In ziua cu pricina, adica ieri, stim cu totii ca: a ploua, a fost nebunie in oras, etc, si totul prefigura o eventuala scuza de a nu mai merge. Dar, totusi, am zis sa ma mobilizez.
Dupa 30minute de sunat la toate companiile de taxi pe care le stiam si pe care le.am mai gasit pe net, si dupa alte 40minute stat in trafic am reusit sa ajung (cu intarziere, evident).
Evenimentul s.a desfasurat la un hotel din Piata Muncii, la mezanin. Dragut locul.
Aici ce sa vezi: oameni importanti si interesanti, potentiali cumparatori/clienti. Totul desfasurat sub patronajul Ambasadei Portugaliei in Romania. 
Mancarea nemaipomenita, foarte gustoasa, pregatita de Chef Mihai si prezentata foarte dragut. O sa.mi cer iertare pentru ignoranta de a nu retine denumirile felurilor de mancare pe care le.am consumat si o sa amintesc doar cateva: creveti, salata de scoici, salata de caracatita, scoici pe pat de sare mare, pate de peste, branzeturi cu diverse sortimente de dulceata, prosciuto (nu mai stiu denumirea exacta), mai multe tipuri de mezeluri uscate. Totul a fost incununat de 3tipuri de vin (alb, rosu, rose) si de sampanie cu cirese intregi.
Iar la toate astea nu putea lipsi muzica de fado.
Oamenii au stiut sa arate ce pot, sa prezinte bine si sa organizeze perfect, asa cum scrie si in revista Forbes
Ii felicit pentru produse si pentru ideea de prezentare!
Le urez succes pe mai departe!





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului